Ne Bu War Thunder?

Gemi, tank, uçak olarak genel olarak 3 çeşit savaş var ama helikopter drone gibi daha küçük alt sınıflarda var. 

Tankları seven birisi olarak beğenmedim 

Final haftamın arifesinde tam 150 saat oynadım fakat son 20 saati falan hiç hoşuma gitmedi. 150 saatin 135 saatini falan sadece Amerikan ağacından tank oynayarak geçirdim ve 6.7 BR ye ulaştım. 6.7 ölüm gibi bir şey 5.7 gelirse oyun çok basit kimse sizi delemiyor ve herkese tek atıyorsun ama 7.7 gelirse gece görüşlü ve rangefindera sahip tanklar her türlü her yerinizden size tek atıyor. 

Matchmaking

BR olarak 1 üstünüz ve 1 altınız arasında maç buluyor. Maçı arattığınız saniyede buluyor bu güzel bir şey ama adaletsiz buluyor. 1 dakika bekletip herkesin eşit olduğu maç bulsa çok daha güzel olur. Kesinlikle adaletsiz ara BRlerdeyseniz kesinlike uptier geliyor ve oyun çok sıkıcı hale geliyor. Gece görüşüm yokken gece haritası vermeside ayrı bir komik.

P2W mi. 

Oyunda 1 günlük premium hesap aldım nasıl olduğunu merak ettim ve xp ve para kasmanız neredeyse 2 katına çıkıyor. Birde çalı olayı var. 35tl 1 adet çalı ve uzak mesafeli çatışmalarda çok fazla farkediyor. Premium tanklar genel olarak güçlü ya armorları çok iyi ya topları üstüne fazladan xp ve para kazanıyorlar. Oyunun ücretsiz olduğuna bakmayın parasız oynanmıyor.

Gerçekçi mi?

Oyunun tek iyi olduğu konu fizikleri arada bozsada savaş alanını ve fizikleri güzel simüle etmişler.

Türkiye Fiyatı 

Türkiye fiyatı var oyunda 60 dolar 510tl olarak çevrilmiş. Bu konuda yapımcıya tebrik etmek lazım.

 Son olarak eklemek istediklerim? 

Savaşı ve tankları seven biri olarak oyunu beğendim ama bu matchmaking ve ekonomi ile oynanmaz. 10 maçın 1i downtier, 1i normal tierin 8i uptier geliyor. Düşük tierlerde pek sorun olmasa mid tierde problem olmaya başlıyor. Matchmaking düzgün olsa ve ekonomisi düzgün olsa diğer her şey göz ardı edilebilir ama bu büyük problemler varken oynanmaz.

Premium araçlar gerçekten çok pahalı 1 tanesi 60 dolar. 60 dolara rdr2 aldım bir tankla aynı değere mi sahip diye düşünüyorum bence değil.


Yorumlar