Ne Bu Mafia: Definitive Edition?

2002 yılında çıkan Mafia oyunun remake versiyonu. Kısmı açık dünyaya güzel müziklere ve efsane bir mafia hikayesine ev sahipliği yapan aksiyon oyunu.

Orijinal Oyunun Ruhunu Koruyor mu? 

Ana oyundan farklı yüzler kullanmaları ilk başta garip gelsede sonrasında rahat alışabileceğiniz bir şey olduğunu düşünüyorum.

Bence ana sorun ana karakterimizin karakteri.[spoiler] Orijinal oyunu oynadığımda ana karakterimizi ilk başlarda korkak bu işlere girmek istemeyen sonradan karakter gelişimi ile bu işe tamamen girmiş olarak hissediyordum. Fakat bu oyunu oynadığımda ilk taksi sürerken Salieri'nin adamlarını arabaya aldığımız yerde o korkuyu hissedemedim.[/spoiler]

Ek sahneleri ben beğendim bence oyunun ana temasını çok bozmamış.

Mafia(2002) Zorluğu Bu Oyunda Nasıl?

Oyunda çok detaylı bir zorluk seçimi var isterseniz orijinal oyunun zorluğunda oynayabilir hız cezası gibi durumları açıp kapayabilirsiniz.

Ünlü yarış görevini klasik oyunun zorluğunda geçmek gerçekten çok zor fakat bunun dışında klasik oyunun zorluğunun daha çok zevk verdiğini düşünüyorum.

Görsellik?

Oyunun sinematiklerinin görsel kalitesi aşırı derece güzel yapmışlar yüz mimikleri olsun atmosfer, ortam hepsi gerçekten çok başarılı olmuş.

Mafia Klasiği Araba Toplama?

Diğer oyunlarda olduğu gibi efsanevi araçlar bulunmakta ve klasik oyunda olmayan motor ve gemide oyuna eklenmiş.


Yorumlar