Ne Bu High On Life?

Oyunda ilk elimize aldığımız silahta çok tanıdık bir ses fark edeceksiniz Rick and Morty de Rick ve Morty karakterlerini seslendiren kişi Justin Roiland seslendiriyor. Oyun içerisinde başka karakterlerde seslendiriyor. Oyunda 5 çeşit silahınız var ve hepsi bir puzzle çözmek için işe yarıyor tabi ki düşman öldürmek içinde hepsinin farklı fonksiyonları var.

Oynamak İçin Erken Olabilir 

Ben oyunu oynarken çok fazla ışıklandırmalarda sorun gördüm. Bazı yerlerde silahlardan çıkan efektler veya düşmana vurma efekti gibi efektler ışıklar yüzünden gerçekten kötü gözüküyordu. Oyunu ultra ayarlarda 144 FPS oynayabilsemde giriş ekranı veya pompalı gibi olan silahı kullandığım zaman bazen fps düştüğü oluyordu. Optimizasyonu iyi olduğunu söyleyemiyeceğim.

Puzzlelar ve Dövüş 

Oyundaki puzzleların zorluğunu iyi buldum ne çok zor ne de basit genelde silahları kullanarak çözüyorsunuz biraz uzaktan baktığınızda çözemeyeceğiniz puzzle olmadığını düşünüyorum. 

Boss savaşların genelde düz çatışmak dışında bir şeyler yapmanız gerekiyor düşmanın saldırısından kaçınmak için. Bazısında sürekli zıplamak bazısında uçmak gibi güzel olmuş bence çünkü silahların hissiyatı çok iyi değil o yüzden combat içinde bir sürü şey kullanmak güzel olabiliyor. Mesela doom ile karşılaştırmak gerekirse ki adil bir karşılaştırma olmadığını biliyorum ama Doom oynarken silahların hissiyatı çok iyi olduğu için bir silahı bağlı kalarak bir yere kadar oynayabiliyordum fakat bu oyunda hangi silahı kullansam kısa bir sürede sıktı beni o silah.

Oyunda Çok Fazla Şey Konuşuyor 

Oyunda ciddi anlamda çok fazla şey konuşuyor silahlar birbirleri arasında konuşuyor, kapıdaki bilmem neler konuşuyor, Oyunun başlarında bir yerde Zelda: Ocarina of Time daki Navi gibi bir şey etrafınızda rahat 5dk felan sizle muhabbet ediyor siz haritayı gezerken. Bence komik olmuş ama bazı oyuncuları rahatsız edebilir. Bunu ayarlardan değiştirebiliyormuşsunuz.

Rick and Morty ile Alakası Var mı? 

Tam olarak hakim olmasam da Rick ve Morty oyunda yok tabi ki fakat oyunun genel modelleri, evreni ve tüm karakterlerin seslendirmeleri Rick ve Mortyi evrenin çıkmış olduğunu gösteriyor.

Oyun Mizahı ve Gönderme Olması  

Oyunda bir kaç başarımda ve oyun içinde çok klasik oyunlara göndermeler var. Genelde aklınızdan geçen şeyleri yaptığınızda oyunda bir karşılığı var. Oyunun mizahını beğendim çok komik olmasada eğlenceli bir oyun.

Oyun Kısa Değil mi? 

Oyun 7 8 saat hikaye sunuyor eğer oyunu %100 bitirmek istiyorsanız 15 saat gibi bir oynanışı bulunmakta. Bence süre çok iyi bu tip bir oyunun uzun olmaması gerektiğini düşünüyorum. Her oyun 100 saat olursa hangi birini oynayacağız. 

Son olarak eklemek istediklerim? 

Ben oyunu oynarken Rick and Morty'nin son 2 sezonundan falan daha fazla eğlendim. Oyunda bazı küçük buglar bulunuyor fakat genelde oyununuzu bozucak buglar olmuyor. Ben 2 kez checkpointte dönmek zorunda kaldım oyun buglı olduğu için ama sürekli her yerde kendi save aldığı için pek sorun olacağını düşünmüyorum.

Yorumlar