Ne Bu ACE COMBAT™ 7: SKIES UNKNOWN?

Bandai Namco Entertainment tarafından geliştirilen ve yayınlanan bir arcade-style uçuş simülasyonu. Kendine ait evreninde yeni nesil ve ünlü uçaklarla; zengin bir hikaye, gerçekçi uçuş mekaniği ve güzel müziklere sahip arcade bir oyundur.

Peki eski oyunları oynamaya gerek var mı? genelde ps2de olan oyunları günümüzde oynamak zor olabiliyor ki ben oynamadım. Bir kaç video ile evren hakkında bilgi sahibi olup öyle oynadım sanki gene de eski oyunları oynamalıymışım gibi hissettirdi.


Hikaye ve Hikaye Anlatımı 

Hikaye anlatımı iyi fakat çok fazla sinematik üzerinden bir anlatım yok. Uçakların aksiyon halindeki sinematikleri gerçekten çok hoşuma gitti. 

Müzikleri ise gerçekten çok iyi sonradan açıp dinlenebilecek müziklere sahip.

Uçaklar 

Güncel savaş uçakları var f22 gibi ve Top Gun filmindeki Dark Star gibi popüler uçaklarda bulunuyor.

War Thunder daki gibi detaylı olmasa da bir uçak ağacı var ve siz kazandığınız puanlarla o uçakları açıyorsunuz.

Görevler

Oyunda 20 görev ve 3 tanede DLC görevi bulunuyor. Kendini tekrar etmeyen farklı şeyler yaptırtan görevleri var. Oyunun ilk kısmı biraz zor olabiliyor sonradan alışıyorsunuz.

Multiplayer 

Var ama biraz oyuncu sıkıntısı var her zaman oynanmıyor.

Uçak Sürerken Konuşan NPCler 

Oyunda telsizden emirler veya önemli bilgiler geliyor. Ben ilk başta Japonca dublaj ile oynuyordum fakat savaş sırasında altyazı okuyamadığım için üzülerek ve mecburen dublaj dilini İngilizceye çevirdim. İngilizce değilken çoğu anlaması zor oluyordu benim açımdan görev sırasında bir şeyler değişebiliyor ve siz bunları kaçırabiliyorsunuz. Benim önerim İngilizce dublaj oynamanızdır.

Son olarak eklemek istediklerim? 

12 saate yakın süren oynanışı gerçekten çok eğlenceli bir oyun fakat hikaye olarak beni pek içine çekemedi.



Yorumlar